Ozgenur22 bende geçen sene Aralık’ta ilk dış gebeliğimi geçirdim değerim düşüktü mtx ile sonlandırdılar. Bu sene daha yeni 3 aralıkdada 2.dıl gebeliğim için ameliyata alındım sol tüpüme yerleşmiş kese ve çok şişirmiş tüpü. Mecbur sol tüpümü aldılar ve ne yapacağımı bilmiyorum tek tüpüm kaldı hiç cesaretim yok :(