Gozde42 Duygu_52 dolaptan yada gardrop uygulamasından bak ben 120 TL aldım hem örtü çarşaf bide içinin elyafı vardı
Quen_14 Duygu_52 ben aldım bende sadece örtü aldım minder falan gereksiz link yükleyebilirsem atayım bi bak ikstersen kış bebeklerine uygun bi örtü
Duygu_52 Quen_14 teşekkür ederim canım çift taraflı kullanışlı olur benimde hoşuma gidiyor bu modeller nasıl çıktı kumaşı vs
Quen_14 cdss bu örtünün kış bebeklerine uygun olacağını düşünmüyorum ilk doğumumda buna benzer bi tane almıştım ama mayısta doğurmuştum
Quen_14 Duygu_52 çok iyi beklediğimden çok çok kaliteli çıktı yıkayınca triko kısmı çeker yada salar diye bekledim ama bi deforme olmadı geldiği gibi duruyor sapa sağlam