Merhaba arkadaşlar ilk gebeliğim testim ve kanım da hamile olduğumu gördüm şu an yaklaşık 7 haftalık . Beta HCG değerim 993 tü 27 kasımda 2 defa ulstasonda bakmak için girdim görünmüyor kese. Dış gebelikte olabilir dediler veya alttan bakarsak görürüz dediler altı istemedim aynı durumu yaşayan var mı veya tavsiyesi olan moralim bozuldu