Kızlar doktor bana gonal f 450 ve 300 verdi bunları şimdi ücret ile al daha sonra raporun çıkınca iade alıyorsun dedi. Ben eczaneden 9.100 tl ye aldım raporum çıkınca iade alacağım dedim tabi olur dediler. Kredi kartıyla ödeme yaptım. Kutunun üzerinde qr var o bölümü yırt gelirken getir dediler. 300 olan duruyor ama 450 planı eşim çöp diye atmış. İadesini alamayacakmıyım ya çok canım sıkıldı çok pahalı çünkü