Pelinnn2 Kızlar merhaba gebelik öncesi tip 2 diyabet teşhisi konmuştu şuan 17 haftalığız bugün şeker ölçüm cihazı aldım artık başlayın dedim elim ayağımı titredi bişiler yedim ölçtüm 141 çıktı sizce bu değer nasıl ?
btlatsvn Pelinnn2 açlık tokluk ölçmeniz gerekiyor sabah aç daha sonra ağza alınan bir lokmadan bir saat sonrasını ölçmeniz lazım
080808 Pelinnn2 sabah aç karınına 100 geçmemesi gerekiyor yemek yedikten 1. Saat 140 altında olmalı 2. Saatte 120 altında olmalıdır gebelikte