Gamze-yagmur123 Bebeğim 2 buçuk aylık sol kalçası tamamen sağ taraf az çıkık tanısı kondu. Pelvik bandajı önerdi dr. Bugün kullanıma başladık ama ben bezini falan nasıl değiştiricem . Hiç çıkarmayın dediler. Önerisi olan var mı hanımlar