seynepon Kızlar ilk transferim negatifti nelere dikkat etmeliyim bu ay ikinci transferim olacak inşallah. Beslenme konusunda neye dikkat ettiniz, sizin kaçıncı denemede hangi embriyo kalitenizle pozitifi görmüştünüz? Deneyimlerinizi paylaşır mısını😇💐
3kedili2bebekli seynepon ilk denemede 2 yüksek kalite embriyo dediler benim tüp bebek merkezim çok fazla detay sorma stes olursun dedi sadece bu kadarini soylediler hiç bir şeye takılma sadece çok eğilip kalkma yükseğe uzanma ağır iş yapma yarın gunluk hayatina devam edeceksin dediler ben havuc suyu kabak çekirdeği ve kefir tükettim yani sadece o kadar dikkat ettim diyebilirim baya koştur kostur kargo peslerinde de döndüm motora bindim hatta ama pozitif gördüm aslında bu işin sırrı önemsememek kafaya takmamakmis onu öğrendim inşallah pozitif sonuçlar alırsınız ☺️