Evet belirti ama kullandığınız hormonlar da benzer belirtileri oluşturuyor maalesef. Kızıma 3. Tüp bebek denemimizde hamile kaldım hamileliğimi transferin 7. Günü erken gebelik testi ile öğrenmiştim. Belirtiler diğerleriyle tamamen aynıydı. Şimdi yine tüp bebekle 2. Bebeğimi bekliyorum yine 7. Gün test yaptığımda incecik bir çizgi ile öğrendim. Eğer çok merak ediyorsanız bir deneyin bence 😅