aysegulsuerdem Ankara Memorial’de yakın zamanda doğum yapan annelerimiz var mı? Hastanenin uygulamalarını merak ettim ben ilk çocuğumu doğurduğumda aile yemeği, kuaför, lohusa şerbeti vs vardı hala var mı? Ya da neler var doğum paketinde?
momyy280_ Ben geçen sene Nesrin fener de yapmıştım doğumumu aile yemeği ve lohusa şerbeti var kuaför yok oda süslemek yok
aysegulsuerdem momyy280_ Telefonda bilgi aldığımda bir kaç ay önce kuaför var demişlerdi oda süsleme yok onu biliyordum da şimdi websitesine baktım yine kuaför hizmeti var olarak gördüm.
momyy280_ seymaozbk60_ evet kalp atışını duyduktan sonra özel telefonunu veriyor her problemde mesaj attım bana 10 15 dakika içerisinde dönüş sağladı
momyy280_ aysegulsuerdem belki yeni bir uygulamadır ben geçen sene haziranda doğum yapmıştım o zaman yoktu