Sema4107 Kızlar çok kararsızım ahşap beşik mi park yatak mı almalıyım. 2 yaşa kadar kullanmak istiyorum şimdilik oda yapmayı düşünmüyorum. Hangisi derseniz marka model de önerirseniz çok mutlu olurummm
Selvis Sema4107 aynını biz de çok düşündük. 2 taşına kadar Beşikte yatması imkansız. Tutunup kalkacak. Uzun süre madem park yatak alın. 1 yaşına kadar üst kısmını kullanıp hareketlenince ara karı çıkarıp altta yatırırsınız
NurdanHakan Sema4107 kesinlikle park yatak ben bile içine giriyorum Birlikte oynuyoruz birlikte uZanıykruz bazen suan 10 aylık ilk sepet beşik almıştım 4ayljk iken buna geçiş yaptık çünkü alan dar gelmeye başlamıştı bize keşke ilk park yatak alsaydım
defnekrmn Sema4107 henüz kullanmak nasip olmadı ama ben park yatak aldım kafasını herhangi bi yerini çarpma gibi bi durumu da yok istediğim odaya götürüp getirebilirim ve katlandıgında yer kaplamaması büyük avantaj ☺️
Scorpionesi NurdanHakan peki ilk başlarda gece çocuk her ağladığında kalkıp bakmak zor olmadı mı , anne yanı daha mı kullanışlı olur bu açıdan acaba
Sema4107 Park yataklar kullanış olarak daha cazip geliyor ama çok kademeli sallanan korkuluğu asansörlü olanlarını da gördüm çok kararsızım
NurdanHakan Scorpionesi tam yatağımın yanında olduğundan zorlanmadım ki zaten ilk haftalar babynestte sonra reflü yatağında yanımda yatırdım oğlum aşırı kusan bir bebekti boğulma tehlikesi olmaması için ilk aylar reflü yatağını kullandım
Mervenin Ben ilk bebek ilk heves ettim bambu istedim oda da yaptım ama bambuda en fazla 7. 8. Ayına kadar yatar haklısınız direk odasınada yatıramam. Bambudan hevesimi aldıktan sonra sanırım ucuz yolluda olsa bende bir park yatak alırım gibime geliyo şuan doğm yapmadm nisan başı doğum nasipse