Kızlar 13 haftalık iken servikal serklaj oldum.
Serklajin onbirinci günü devlet hastanesine gittim. Blok blok şeklindeydi. Kan için başka binaya, idrar için başka binaya gideyim derken çok yürüdüm. Sabah kadar ağrım oldu. Bu sabah doktora gittim rahim ağzı uzunluğu iyi, açılma yada hunilesmen yok. Serum verdi eve geldim ama ağrılarım hala çok. Karnimda ve belimde çok ağrım var. Progestan iğne, fitil, magnezyum kullaniyorum. Acaba çok ayakta kaldığım için mi oldu ağrılarım. Geçer mi sizce. Ne yapmalıyım ya çok üzülüyorum