Siriiinn bende şuan aynı şeyleri yaşıyorum ama biliyorum ki adetle sonuçlanacak daga tasa haykirasim ağlayasım var neden neden diye ama apartmanda oturduğum için millet laf etmesin diye oturup kendi içimde sessiz sessiz yaşıyorum acımı beynimde sürekli anne olamayacağım düşüncesi bazen yaşamak bile boş geliyor bilmiyorum öyle işte...