ozozy Amin inşallah 2 kızım var onda direk bilmişti doktor ama forumda görüyorum değişenleri bende belki değişir mi diyorum doktor da pek net konuşmadı şuanda oluşum haftası değişedebilir dedi kız da kalabilir dedi öncelik sağlıklı olması tabi de iyice meraktayım forumları okudukça belki mi diyorum bende