Kızlar 11 gün oldu kahverengi akıntı var tam bitiyo diyorum bakıyorum twkrar gelmiş çok çok azdo peçeteye bulaşıyordu günlük ped kullanıyorum ona çok az bulaşıyordu bugün sanki arttı ve hafif kan var beta 21 kasımda 153 25 kasımda 392 çıktı bugün dr gittim kese var bebek yok dedi pazar günü tekrar gideceğim bu durumu yaşayanlar var mı aranızda