aysegulyilmazz Merhabalar, adetimin 9. Günü Ovulasyon testi yapmaya başladım 11.günü çok net olmamakla beraberki çizgi çıktı fakat bugün yaptığımda tek çizgi çıktı. Acaba yumurtlama oldu mu yoksa daha net çift çizgi görene kadar devam etmeli miyim ? https://hizliresim.com/m416qu2