Merhaba kızlar bugün 38+4 oldum ama hiç geleceği yok gibi kontrolüm vardı bugün ultrason kağıdında son adete göre 11 Aralık son ama ultrason ölçümüne göre 23 Aralık olarak gözüküyor. 36+6 olarak gözüküyor hangisi doğru, ama doktorum 11 aralığı baz alarak konuşuyor bebeğin gelişimi hakkında da geri de felan diye bi yorum yapmıyor aynı şeyi yaşayan var mı ?