Balboncugum Cok sukur bin sukur biz bugun dogduk biz dogduk cunku bende oglumla borlokte yeniden dogdum kordon dolanmasi vardi ve sezeryan olacaktim kendimde sezeryan istiyordum zaten carsamba gunu dogum icin gun aldik 16 mart olarak belirlemişti doktorumuz fakat o carsamba gecesi sanci gibi agrilar girmeye basladi belime once önemsemedim normaldir dedim fakat ertesi gun de devm edince aksa üzeri doktora geldik bellemeyecek cuma gunu alalim isterse dedi somra hadi bi nst goreli dedi o da ne hic sanci yok😀 yatmami söyledi gecw çoğalırsa gel cogalmazsa oglen gel tekrar nst gorelim dedi geceyine agrilarm artti ve geldik nst de saci cikti fkat hic aciklik yok sabah tekrar gelmemmi soylediler sabah geldik nat de sancilarim artmis zaten hic uyutmadı doktor bekleyelim mi alaim mi dedo bizde alimasini istedigini soyledik ve hemen yatisim yapıldı 12.30 da hazirdim ameliyathaneye goturduler vemuhteswm bir ekip vardi bn cok stresli girmiştim ama oraya varinca sanki kac yillik arkadasmisiz gibiydik cok genclerdi zaten gulduk eglendik anestezi doktorumuz birz gec geldi onu bekledik o gelince igneyi vurdu ve adim adim anlatti ve hic aci hissetmedim hatta dedikleri igne bumu diye yepki verdim uzandi sondam takildi ve uyustum ilk basta nesteri hissettim ama agri degil his olarak sonr karnima dokunduklrini hissettim ve bastırdı karnima bsimda bekleyen hemşire de son kat hazir misin dedi ne bebek cikti mi dedim ve aglama sesi duydum o kade guzelki hemen ebe aldi olcum ve temizliklerini yapri yanima getirdi bu arada dikils yapiliyordu ve bebegimi cikardi babasina götürdü sonrada ben ciktim belki benm aci esigim yuksektir bilmiyorum ama cok bi zorluk yasamadim Insallah boyle devam ederiz herkesw hayirli dogumlar
Alyamerve Balboncugum spinaldi ozaman hyrlı olsn bende 25 mart olacam sırt üstü nefes alamam diye cok korkuyorum basknda konustugn birileri oluyomu seni duyarlrmı bısy olsa
Balboncugum Alyamerve evet oluyor bi kisi sadece basinda bekliyor seninle konusuyor bizim hastanenin ameliyathane ekibi cok iyiydi belki de ondan
Alyamerve Balboncugum tşk ederm hıckorkmadan sag saglı. aldı. kucagıma herşey cok güseldi şükr şimdi evde yanımda ❤️