asya8melek bnm çok yoğun olmuyordu canım sadece sabah kahvaltısından sonra oluyordu şuan oda yok normal hayata geçiş yaptım gibi buda insanı normal olarak korkuttu hani Bi sıkıntımı mi var diye hastaneyede 2 hafta sonra gidicem çok merakta ediyorum zmnda çok var