Nsakbra sağlıkla kucağınıza alın inşallah. Benim de astımım var yüksek/orta seviyedeyim. Sizin değer nedir? Bir de kronik+alerjik. Ben o şekilde ilk doğumumu normal yapmıştım tek ıkınmada olmuştu çok şükür🙏 ama ikincisi bebek kaynaklı sezaryen oldu tabi çok istemiştim normal olmasını ama mümkün değildi. Her ikisini de kıyaslarsak normalde çok daha sağlıklı geçirdim o süreci . Öksürük ataklarını da göz ardı etmeyin lütfen sezaryen sonrası ataklar nüksederse felaket oluyor