Bsraa_34 bana annem getirmişti ilk cocukta. Çoğu kirlenmiş, lekelerini cikaramadim. Attım onları o yüzden. 2-3 tanesini kullanilabilir durumda. İlki kızdı bu erkek olacak. Kızıma kız -erkek giyilebilecek tulum almıştım. 4 tane öyle varmis, ben yeni fark ettim ve 3 tane tulum almistim bu bebişe. Ama onlar da 3 ay içinmis, büyük olur yani yenidoğan için. Sorun etmedim o yüzden. 3 tane alt üst takım aldım, biri yine büyük olacak gibi duruyor. Diğer ikisini hastane çantasına koyacağım. Toplamda 6-7 tane tulum, 5 tane de alt üst takım var sanırım.