ilknur888_ 15+4 haftalık hamileyim başlarda içmemeye özen gösterdim 3 günde 1 falan da ama şu 3 haftadır falan günlük 1 fincan içiyorum sizce zararlı mı . Dibek ile Türk kahvesi karışımı
Srp53 ilknur888_ ben de hamilelik boyunca hep içtim doktorum bi fincan kahve ile iki bardak çaya izin vermişti. Zaten başka şekilde de tuvalete çıkamıyordum 😂içtim yani bir sıkıntı olmadı. Kahve içtiğim zaman çay içmiyordum çay içince kahve içmiyordum öyle dengeliyordum.
ilknur888_ Srp53 neyse ki çay tutkum yok sabah kahvaltı da 1 2 bardak ama kahve bu aralar aşırı iyi gelmeye başladı gebelikten öncede içiyorsum da tabi vicdanen rahatsız oldum acaba günlük fazla mı diye ama iyi içime su serptiniz
sunbloom123 ilknur888_ bende türk kahvesi bağımlısıydım ama gebelikte aşırı midem bulandı bir zararı yok 1 fincanın 1 çayın ama tabi günlük kafein miktarını geçmemeye özen gösterin bnce
sunbloom123 ilknur888_ yok canım günlük sınırı geçmediğin sürece bişe olmaz benim hala kahveye karşı mide bulantım olduğu için içemiyorum 😂
vahsikelebekk 2-3 fincan içiyorum günde bazen bikaç gün içesim gelmiyor ama genel olarak hep içtim, 36 haftalığım henüz bir sıkıntımız yok yine de dikkatli olmak da fayda var bana iyi gelir size kötü bilinmez ❤️
ghostty ilknur888_ günde 200 mg a yakın kafein tüketebilirsiniz deniliyor. Ama kahve dışında tükettiğiniz başka şeylerde de kafein olacağı için bir fincan yeterli bence günlük.
greybrde ilknur888_ aslında içtikçe bağlanıyorsunuz kafein içerdiği için 1 hafta içmeyin bence aklınıza bile gelmez
ghostty greybrde evet ben transfer olmuştum ve 2 hafta kahve içmedim yasaktı. Şuan türk kahvesinden tiksiniyorum ki çok içerdim ben de. Çok şaşırıyorum kendime.
ilknur888_ ghostty ben ilk hamileliğimde tavuktan tiksinmiştim bunda hiçbir şeyden tiksinmedim . Kahve ince nokta🤭
ghostty ilknur888_ ay benim de canım bir ara aşırı tavuk hamburger çekiyordu😂Normalde tavuk hamburger yemem😆