Superisibeyza 17 haftayım çok acıyor uçları atlet değse bile jilet sürtmüş gibi oluyor sürdüğünüz krem falan biiey var mı
Fatmanur_0416 Superisibeyza valla bende aynı durumdayım benim hamilelik başında vardı daha da geçmedi ne yapacağımı bilmiyorum bilen yazsa çok memnun olurum
Edum Başından beri acıyor 33+4 haftalık olduk hala aynı ben çareyi penye südyenlerde buldum sürtünme olmuyor en azından bide kuruma başlamış lansinoh krem sürüyorum iyi geldi baya