senemyetis ben öğrenir öğrenmez folik asit, d vitamini, magnezyum, omega, b12 başladım tabi doktora danısmamıstım cok arastırmıstım. Sonra doktora danıstıgımda özellikle folik asite devam etmemi söyledi ben de ona özellikle devam ettim. Ama diğerlerine de devam ettim. Şimdi 12. Haftaya yaklaştık artık pregno marin multivitamin takviyesi ile devam edeceğim. Aman diyim folik asit çok önemli. Ben folate Formunu kullanıyorum solgarın 400 lük. Folate kullanmayı bırakmayın bence. Doktorunuza da danısın tabi ben doktor değilim ancak benim doktorlarım olumsuz bir şey demedi vitaminlerime hiç.