Hiç baş dönmesi, mide bulantısı, nefes darlığı gibi şeyler hissedip ağlama krizine girdiniz mi? 2 defadır duygusal hislerle, isteyerek falan değil baya fenalaşarak ağladım durduramadım da. Birinde kusup rahatladım gerçi sonra aşırı kanamam olmuştu, diğerinde bir süre sonra nefesim düzene girdi öyle sakinleştim. Kendimi çok yorduğum bir gündü acaba ondan vücudum tepki mi verdi yoksa anksiyete mi geçiriyorum, psikolojik de değil gibi bu neyin krizi anlayamadım.