Ogretmen elagndgdu gayet güzel yükselmiş canım. Hayırlı olsun. Ben de bugün 102 yle öğrendim inşallah benimki de sağlıklı ilerler
elagndgdu senaakck ilk hamileliğim o kadar tecrübesiz hissediyorum ki kendimi 2 katı olduğunun farkındayım ama ikna edemiyorum kendimi
senaakck elagndgdu benim ilk 33tü sonra 115 3 gün son 600 çıktı 😁 hatta ikiz mi diye düşündüm 3 buçuk kat artıyordu ama fazla artması bebeğin iyi yerleşmesi demekmiş 🩷 seninkinde gayet güzel benimde ilk gebeliğim 3 ay oldu bile çabuk geçti 🥲