meltemerdal Dün vajinal ultrasona girdim kese göründü şükür bir sıkıntı çıkmadı ama dün gece ya da bu sabah hafif bir kanama olmuş tekrar olmadı ağrım falan yok normal değil mi yaşayan var mı bu şekilde
busonryavrusu meltemerdal 6+0 bi lekelenme yaşadım bide 6+9 da bi lekelenme yaşadım 2 haftadır raporluyum ayağa kalkmıyorum gerekmedikçe progestan kullanıyorum ultrason da görünen bi kanama alanı yok ama doktorlar bunu düşük riski olarak değerlendirip ilaça başlıyorlar ve dinlenmemizi öneriyorlar
meltemerdal Çok hafif bi şekilde geldi başka da gelmedi o yüzden acaba ultrason da kastım o yüzden mi geldi acaba dedim bilemedim 6 +3 haftalık hamileyim bende