Merhaba kızlar ikinci gebeliğim ve bu gebeliğimde öğreniyorum kalp şeklindeymiş rahmim 7. Haftamdayım ve kanamam oluyor sürekli progestan içiyorum hafifliyor sonra ertesi sabah yine lekelenmem oluyor doktor 2 doza çıkardı bugün benim gibi olan var mı sizin nasıl gidiyor kanamanız var mı