Sinemsigibi bu sene aile yılı olduğu için böyle bir uygulama başlatmışlar hatta ev ziyareti falan da yapmak gebelik hakkında bilgilendirmek vs istiyorlar. Beni de aradılar ben gelmelerini istemedim. Sağlık ocağındaki ebem yeterli dedim. O zaman sizi 15-20 gğnde bir arayıp bilgi alacağız gebelik devam ediyor mu sıkıntı bar mı hangi hastanede doğum yapacaksınız normal mi sezaryen mi gebelik okuluna katılım yapın vs vs diye soruyorlar her aradıklarında. İlk tedirgin oldum dolandırıcı mı bunlar eve gelmek istiyorlar diye sonra doktoruma ve aile bakanlığında çalışan arkadaşıma sordum yeni uygulama dedi. Saçma geldi sağlık bakanlığı yardım etmek istiyorsa bana kolay randevu ayarlasın, detaylı ultrason ayarlasın, özel hastanelerde indirim yapsın, ne biliyim hastaneye ulaşabilmek için gebelere ücretsiz taksi kullanma vs gibi hayatlarımızı kolaylastıracak seyler yapsın arayıp soru soruyorlar memur fazla ne iş yaptıracaklarını şaşırdılar.