sadece1selda Selam kızlar ilk gebeliğinizde bebeğinizi kaçıncı haftada hissettiniz ben şuan 17.haftadayım henüz bişey hissetmiyorum arada tedirgin oluyorum çok da merak ediyorum ne zaman hissedicem nasıl bişey acaba diye 🥹🥹
happybusey sadece1selda sadece1selda selam canım ben şu an 20. Haftanın içindeyim geçen haftadan beri yeni yeni hissetmeye başladım ilk gebeliğim çok güzel bir his çok harika her dokunduğunda heyecanlanıyorum 🤗ama herkes aynı zamanlarda hissedemeyebiliyor tabi en net hareketler için 22.24 haftaların başlangıcında diyolar kimisi daha erken hissediyo kimi de o zamanlarda zaten benimki şu an baya hafif boyle dokunup kaciyo gibi 😂muhtemel bende ileriki haftalarda net hissedicem seninde çok az zamanın kalmış hissetmek için 🌸
benceyn sadece1selda Aslında daha çok 20 den sonra evet bu bebeğim diyosun ve onun olduğunu anlıyosun. Ben 21 de hissetmeye başladım minik minik başladı ilk kalo atması gibi
sadece1selda @happybusey ayy çok güzel ya hem sabırsızım hem heyecanlı inşallah bende saglıkla hissederimm 🥹🥹🥰🥰
sadece1selda @benceyn ya ben bazen hamile oldugumu unutuyorum mide bulantım olmasa hamile değilim gibi 😅