Selam kızlar uzun süredir adet ağrılarım olduğu için ve artık dayanamadığım için doktorum 37+4 e planlı sezeryan tarihi verdi . Dün sabah gittim yatışım yapıldı damar yolu serum nst vs. Sonra doktorum geldi benimle çok güzel bir şekilde konuştu , daha sonra önlüğümü giydim sandalyeyle beni almaya geldiler . Ama o kadar korkuyordum ki neredeyse tüm bayıltın dicektim . Sonra ameliyathaneye indim inerken çok ağladım tabi kızımı ardımda bırakmak çok koydu bana 🥲kapıda ameliyathane hemşiresi teslim aldı beni ilgileri alakaları o kadar güzeldi ki içimde ki korku yerini mutluluğa ve güvene bıraktı yıllardır beni tanıyorlarmış gibi davrandılar . İçeri girdiğimde doktorum çoktan gelmişti beni bekliyordu onu görünce daha rahat nefes aldım. Sonra masaya oturdum anestezi doktorum geldi kendini tanıttı yaptıklarını bir bir anlattı ve canım hiç acımadı ve ilacı sıkar sıkmaz ayaklarım ısındı zaten sonra yatırıp sondamı taktılar uyuşuk olduğum için hissetmedim . Eşimi aldılar içeri sonra bişiler yaptıklarını hissettim ve 2 dk sürmedi oğlumu gösterdiler bu an dünyalara bedeldi benim için 🥰 sonrasında giydirip yanımıza getirdiler ve yukarı çıkardılar . Benim işlemim de bitince bende odama çıktım . Kum torbası koydular o biraz baskı yaptığı için ister istemez canım acıdı. Baştan sona herşey çok güzeldi şuan evimizdeyiz Allah herkesin karşısına böyle iyi ebeler hemşireler ve doktorlar çıkarsın ❤️ Bu anı bekleyen herkes sağlcakla bebeklerine kavuşsun inşallah . Merak ettikleriniz varsa zevkle cevaplarım ❤️❤️🙏😘🥰