hurremintorunu Merhaba kızlar 21 kasımda kan verdim 153 çıktı beta 25 kasımda tekrar verdim 392 çıktı bugün 2 aralık doktora gittim kese var ama bebek yok kahverengi lekeneme var 10 gündür bu durumu yaşayan var mı
Aslnal hurremintorunu betan bu gün kaç canım geç döllenme olmuştur şuan ben 5+6 yım kese bile yok bende çok endişeliyim bu gün ki betan kaçtı kese varken
hurremintorunu Saat 1.30 da falan verdim ya kanı henüz çıkmadı yarın çıkar dedi kan alan adam bakalım çıkınca yazarım çok yorucu ve üzücü bir süreç inşallah sonucunda mutlu oluruz
koim Kızlar benim son adet tarihim 11 ekim yani 7 haftalık gebe olmam lazımken bugun kanama yaşadım doktor dedi ki kese var ama bebeği göremedim ve ultrasonda 5 haftalık görünüyor gebelik ben bu durumu anlayamadım
hurremintorunu Bende de bu sabah kanama oldu telrar gittim doktora ilaç verdi yarın da gel betana bakalım tekrar eğer yükselmiyorsa yapacak bir şey yok dedi heyecandan sitresten resmen uyuyamıyorum inşallah güzel sonuçlar alırız
hurremintorunu Beta artışınız nasıldı peki bazı yorumlar biraz beni korkuttu farklı bir yerde gördüm uyuyamıyorum bile stresten
hurremintorunu Birde özek ve devlet fark eder mi makinalar konusunda devletteki makinalar eski olduğu için görünmeyebiliyor falan dediler