bebekcevik çok geçmiş olsun canım ben özel takipliydim hafta sonuydu dedik bi de devlet aciline gidelim orası ne diyecek diye ben acil odasında daha imza atarken bir kadını bayıltmadan kürtaj yaptılar hadi onu geçtim ben annem eşim daha içerideydik duyuyorduk görünmüyor ama sadece bir perde var o kadar psikolojik olarak etkilemişti senin ki küçükmüş belki düşer ben de üstünden 2 hafta geçti kontrolüm de alınması gerek dedi 17 haftalıkdı doğum yaptım ama üstüne iç temizliği için kürtaj yaptırdım bayılttılar ayıldığımda ne acı ne sızı yaşamadım gerçekten imkan durumun varsa özele git seni korkutmak değil amacım da ama zor olabilir çok geçmiş olsun tekrardan