Nisanmomy melekyldz0 hakkınızda hayırlısı olsun. Diğer gebelik başlangıcı var gibi ama takip edilmesi gerekiyor. İki günde bir kan verip iki katına çıkıp çıkmadığını takip edin 🌸
ghostty melekyldz0 3. gün için çok erken test vermişsiniz. Yükselecektir. Ben 14. gün kan testi vermiştim 580 çıkmıştı🤗
ghostty melekyldz0 perşembe tekrar test verin. Düzenli yükseldiği zaman zaten pozitiftir. Ama şuan erken olduğu için düşük çıkmış. Ben pozitif diye düşündüm hayırlısı olsun inşallah. Test verince yazın yine🥰
irembsr Merhaba ben transferimin 7. Günü kan verdim 54.9 du sonra 2 günde bir verdim 126- 215-488 oldu Sonra 1364 oldu 3 gün sonra 9893 oldu iyi mi artış
BernaF Merhabalar bende 5 gün embriyosu. Bugün transferimin 7 günü 6.89 çıktı beta hcg kimyasal diye çok korkuyorum
lelesbaby__ BernaF allah korusun niye kimyasal olsun insallah bizimle bebissssss bugun kan vercej misin