Azraasel123 202520262027 benim de iki kızım var oğlan istiyordum bir doktoru önerdiler. Erkek bebek tedavisi yapıyor %80 sonuc alınabiliyor şuan oğluma 4 aylık gebeyim abimin de 4 kızdan sonra o doktorda tedavi oldu oğlu 1 yaşında tasfiye ederim bir görüşün
Azraasel123 202520262027 Hakan yılankırkan instegramda yazarsanız çıkar veya Google ye yazın bilgileri çıkıyor