dilan128_ canım sana tavsiyem biraz sabret eğer gebelik istiyosan bı hayal kırıklığı olarak kalmasın adetin gecikmesinin 10. Günü en net sonuç sen 8. Gün bı yap 10. Günü bı yap sabahları daha bişey demek için çok erken çünkü adet gecikmesi düzenli bile olsa 7.gune kadar normal sayılıyor bunu bana kadın doğum uzmanı söylemişti o yüzden testleri iyice gecikmeyi yaşadığımizda yapmamızı öneriyorlar