bsraersnn esmanur3406 benim bugün regl günüm henüz olmadım gebe kalma şansım nedir acaba erken gebelik testi yaptım da erken yaptım sanırım regle4 gün kala suan da yapmak istemiyorum beklemek istiyorum umutlanip üzülmek istemiyorum 🥺
Weenie Gizem_erdag erken testte bnm ilk gebeliğimde yok çıkıp diğer 20 liralık testte var çıkmıştı bundada erkende diğeri silik normalde baya kırmızı çıkmıştı 🥲 inşallah vardır sağlıkla kucağına Alman nasip olsun🤲♥
Weenie Gizem_erdag ayyy aynı ben aşırı sinirliydim korkma üzme çocuğunu sağlıkla gelsin kucağına 🤲🤲🤲🥲
255925 @“Gizem_erdag” canım üzülme Benımde 7 haftalık olana kadara sancım devam etmıştı adet olucakmış gıbı sankı ıgne bayması gıbı bı acıydı sen içine ferah tut Inşallah kötü bişey olmıycak