emoly10 https://hizliresim.com/j192lvk Üstteki bu sabahki test galiba çok damlatmışım alttaki dünki test bat bugün
esiladuhan emoly10 üstekinde çok kaçırmışsın silik varsa bile görünmemiş alttakinde zaten silik çizgi görünüyor bence kan vermelisin
ilaydarabiaoz emoly10 başka bir marka ile deneyin canım artimede benziyor veya kan verin ilkinde idrar Cok ikincisinde çizgi cye yakin
emoly10 Elisa0110 22 kasımda lekelenmem olmuştu 3-4 gündğr bel ağrım var ama normalde sadece adet olacağım gğn adet geldikten sonra bel ağrım olurdu
Elisa0110 emoly10 benm de böyle olmuştu adet belirtisi olup adet olmamıştım öyle öğrenmiştim hemen gidip kan verin daha iyi sonuç alırsınız
emoly10 Elisa0110 sağ salim kucağınıza alın inşallah bana da dua eder misiniz inşallah hamileyimdir 🥹
Elisa0110 emoly10 hayırlısı böyleymiş sıkma canını kafaya takarsan olmaz oluruna bırak Bi vakti zamanı vardır. İnşallah en kısa zamanda alırsın güzel haberler