canimevlatlarim Merhaba kızlar 23 haftalık gebeyim ve yemek yedikten , kahvaltı yaptıktan sonra mide bulantım çok oluyor. Ve bende hemen tatlı şeyler yeme isteği oluyor. Doktor kontrolüme de çok var daha . Benim gibi durum yaşayan. Var mi
vanilya_kokusu_ canimevlatlarim ben de aynıyim 23 haftalık hamileyim midem yemekten sonra çok bulanıyor dün gece misafirlikteydik orda zor tutum kusmamak için kendimi eşime mesaj atım telfon üzeri kalkalım eve diyor
senos15 canimevlatlarim bende 11 haftalığım başından beri öyle yemek yiyince kahvaltıdan sonra bulanmaya başlıyor
burcuo canimevlatlarim Ben de hemen yemekten sonra bulantı yaşıyorum. Genelde akşam oluyor. Diyetisyen tuzlanmış salatalık önerdi. İşe yarıyor.
canimevlatlarim vanilya_kokusu_ evet çok zor birşey ya. Kaç kilo aldın canım bu süreçte. Benim yemeklerden sonra mide bulantım olduğu için hemen tatlıya mı isteği geliyor ve tatlı yiyorum kilo aldığımı düşünüyorum bu yüzden de
canimevlatlarim Evet bebeklerim__ ne yersem yiyim midem hep bulanıyor yemek yedikten sonra. Hemen tatlı birşey yeme isteği geliyor. Bende acaba şeker mi var bende diye düşündüm
vanilya_kokusu_ canimevlatlarim en son bir ay önce kilo ma baktım pek kilo alamıyorum daha yeni yeni toparlanıyorjm çok kustum😂😂
vanilya_kokusu_ flover0 24 um ultrason a göre hayır bulantı ilacı 1 aydır kestim ise yaramıyor du bide eskiye göre kusmuyorum