humaninannesi61 Bus Ayva çekirdeğini suya koy beklet canım. O jel gibi bir kıvam alıyor o iyi gelirmiş. Bir de hakiki zeytinyağı. Geçmiş olsun. Doğumdan önce krem kullanmamışmıydın ?
Duygu Bus canım doğal yollardan soğan sür dediler arkadaşımda lansinoh krem önerdi çok iyi geliyormuş
1PrensAnnesi Bus lansinoh krem ve kaynamış ılımış suya karbonat koyup göğsünüzü silin ciddi tedavi etkisi var 2 güne düzelir
Fdnozc Bus ayva çekirdeğini bende duydum çok etkiliymiş bi dene bence karbonatlı da duydum etkili olduğunu
Songulsdd Bus -ilayda52 nub teorisini ogrendim eger dogruysa kiz gibi ama daha iyi bilenler cikar birazdan
1PrensAnnesi Bus yok cnm benm ben kullanıyorum şükür bişey olmuyor ayrıca bebeğin ağzında pamukçuk olmasınıda engelliyo
Seydaeksi Bus ben lansinoh kullanıyorum her emzirmeden sonra sürüyorum yaram olmadı çok şükür ama hamileyken bi ay kala başlamıştım ben kullanmaya öyle işe yarıyor demişlerdi gerçkten de yaradı
Nurem Bus canım kesinlikle Hindistan cevizi yağı bire bir mutlaka kullan dolapta sakla günde 3 kez filan sür. Ben hamileyken kullanmayan başladım emzirirken yara olmasın diye .. daha şimdiden bile işe yarıyormuş düşünün