Elfksogl Kızlar dijital gebelik testi yaptım hamileyim galiba ama adetime 4 gün var bekleyeceğim beta için 🥹🥹🥹 rabbim nasip etti sonunda sanırım inşallah sağlıklı ilerler herkese teşekkürler
Esrasrgn Elfksogl hayırlı olsun canım 🌸 bencede beklemelisin betan daha yüksek çıkmış olur hem şuan en azından eminiz ki hamilesin 🥰
ozklay Elfksogl Gözün aydın çok sevindim, nasıl istiyorsan öyle yap kan için, sağlıkla büyüsün annesi ♥️
Happymami Elfksogl bende 4 gün önce öğrendim canım kan verdim kesinleşti şimdi bekliyorum hayırlı olsun 🫶🏼
Eda42_ Elfksogl İnşallah umudun boşa çıkmayacak rabbim tamamına erdirsin inşallah hayırlı sağlıklı gebelik olur Amin amin amin 🤲🏻🤲🏻
Elfksogl Esrasrgn çok teşekkür ederim tüp bebeğe gidecekken 🥹 rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 2 yıl sonunda mucizelere inanmak gerekiyor..🌸
cemreveminnosunannesi Bence var. Bende dün böyle silik bir test ile şüphe edip kan verdim. Bhcg 88 çıktı. Bende 3 ay sonra aşılama yaptıracaktım tesadüf. 2 farklı doktor hemen olmaz , doğal yollardan olmaz demişti
birumut_ Elfksogl hayırlı olsun inşallah sağlıkla ilerlesin ❤️ biz olmayanlara da dua et olur mu cuma bende test yapacağım 🥹🥹
Elfksogl birumut_ ederim canım inşallah sabah test yaptım hala silik dünküler gibi hiç artmamış sanki beta 🥲
balbocegii Elfksogl var gibi duruyor kan verin inşallah gönlünüzce olur daha iyi bir sonuç alırsınız kanla
Eda42_ Elfksogl Zaten kan değeri az öğrendiğin için hemen koyulaşma olmaz kii öyle düşünme sen iyi düşün herşey iyi olacak inşallah amin
Eda42_ Elfksogl İnşallah güzel sonuçlar alırsın bence yükseldi kan değeri inşallah güzel sonuçlar alırsın