uyankedos1 ben karnım şişmeye başlayınca Hindistan cevizi yağı sürdüm hep karın bacak göğüs bölgelerime, artık yarılayınca gebeliği palmers ın Cocoa butter lotinon pump kremini aldım dün geldi, aynı markanın çatlak kremi 2 katı fiyatına ama kaç yerde gördüm okudum bunu kullanıp memnun kalanlar çok yazıyor zaten çatlak içinde kullanılır diye, birde her yerde en iyisi diye bahsedilen lierac aldım o da bugün Geldi, onun dışında kakao yağını çok öneriyorlar badem yağıyla birlikte ama badem yağı tüylenme yapabilir diye de sadece kakao yağı da olur diyorlar ; zaten amaç vücudu nemli tutmak, bol su öncelikli. Bir de İbrahim Saraçoğlunun dediğine göre kalsiyum eksikliği çatlaklara sebebiyeti veriyormu bebek de anneden kalsiyum emdiği için bol kalsiyum tüketmekte zarar yok bence ☺️ Uzun oldu 🤷🏻♀️