Kızlar son adet başlangıcım 5 Kasım. 17 kasımda çatlatma iğnesi oldum 18 Kasım gecesi yumurtam çatladı. 28 Kasım hcg 17 çıktı 30 Kasım hcg 72 çıktı. 1 aralıkta doktora gittim minicik keseyi ve kesenin içindeki beyazlığı yani embriyo oluyo galiba onu gördük. Kalp atışı için 10 gün sonra gel dedi ama bana kaç haftalık gebe olduğumu söylemedi. Merak ediyorum çatlıcam meraktan ya ben kaç haftalık gebeyim