37+4 teyim şuan benim de 37+1 de çatı muayenem oldu çatım normal doğuma uygunmuş ama bebrkbaş aşağı olmasına rağmen yüzü karnıma dönükmüş doktor sırtına dönmesi gerekiyor dedi yapmam gerekenleri söyledi sizin bebenizin yüzü be tarafa bakıyormuş söyledi mi doktor