ela1128 canım öncelikle adet görmeyi bekledim test verebilmek için
Trombofili testi ve genetik test vermiştim bunların da sonuçlanması 50 60 günü buldu o süre zarfını deneme yapmadık test sonuçlarım olumlu çıkınca denedik bir ay olmadı bu ay idrar testi pozitif çıktı bugün kan testi verdim sonuçları bekliyorum
Ama Ekim ayında hiç böyle yumurtlama günü vs değerlendirmedim bilmiyordum olmayınca çok şaşırdığım için takip ettim
Benim iki tane düşük öykü vardı ve diğer ikisinde de o ay hamile kaldım bu ay çok kafama takmak da istemedim neden olmuyor diye ama herhangi bir sıkıntı da olmadığı için o biraz güven verdi bence insanın her şeyi beyninde bitiyor
Ben iki doktor takipliyim şu anda biri doçent biri profesor
Profesör olan insanın her şey beyninde bitiyor beyniniz izin vermezse serçe parmağını bile oynatamazsın demişti ve çok doğru