merhaba hanımlar benım adetim 2 gün geçti gebelik testi yaptım sizce varmı yokmu bakabılırmısınız hassasiyetim göğüs ağrım var ucları acıyo böyle kasık ağrım yok sadece batma var sol tarafta resim nasıl yükleniyor bılmıyorum yönlendirirmisiniz atiyim testi🥰