Kizlar merhaba. Cuma günü sağlık ocağında kan verdim sonuç pazartesi gecesi çıktı 200 dü sabah hastaneye gittim oradaki 75 çıktı kendi doktorum kimyasal dedi direk hiç konrol yapmadan Perşembe tekrar kan ver 0 A düşmesi lazım değerinin dedi. Cumartesi gününden beri kahverengi sadece peceteye gelen az lekelenme var ara ara da kasik ağrısı oluyor İnternette araştırıyorum kimi kimyasal olmuş kimi daha sonradan artmış ve doğurmuş burada böyle şeyler yasayipta sağlıklı doğum yapan var mı?