Hanımlar bana gerçekten şu doktor çok iyi tavsiye ederim diyebileceğiniz bir doktor var mı? 8 haftalık hamileyim bugun kontrolüm vardı çok şükür kalp atışı ve bebek göründü ama ben göremedim ne kalp atışını dinledim nede bi görüntü verdi.. beyhekime gitmiştim fakat doğumumu da yapabileceğim gönlüme göre bi doktor arayışındayım yardımcı olursanız çok sevinirim.. birde bayan doktor olursa çok mutlu olurum ☺️