Doktorum demişti ki eğer bebek sağlıklıysa ne yaparsak, ne tedavi uygularsak uygulayalım düşer. Eğer bebek sağlıklıysa sen ne yaparsan yap iyi tutunur ve doğar. Sen doktorunu dinle ilaçlarını düzenli kullan istirahat et kendini yorma gerisini Allaha bırak. Hayırlısı neyse o olsun inşallah 🙏🏼 Ama eğer düşerse de kendini suçlama, vücudumuz ve rahmimiz sağlıklı olanı tutup sağlıklı olmayanı atmak üzere programlanmış.