rydcrngny geçmiş olsun, aynı süreçten geçen birisi olarak tek çare varikosel operasyonu maalesef 🥲 1 dış gebelik, 1 kimyasal, 1 düşükten sonra eşim devlet hastanesinde varikosel embolizasyon oldu, (ameliyat olunca süreç uzuyordu, spermlerin toparlanması 1 seneyi buluyor dedi doktor, o yüzden tercih etmedik, kesisiz ve konforlu bi işlemdi, anjiyo işlemi diyebilirim kısaca), operasyondan 2 ay sonra hamile kaldım oğlum oldu, doğdu 1 yaşına geldi 🥹 o kadar uzak geliyordu ki bugünler, sakın aksatmayın hemen olsun, biz boşa vakit kaybetmişiz diyoruz ve ölümden döndüm diyebilirim 🫠