Dün farklı bir doktora gittim ve hiçbir sancı olmadığını söyledi. 2 haftadır sen sancı çeksen. Rahimde açılma olurdu bunlar erken doğum sancısı falan değil dedi. Gaz sancısı veya rahim büyümesinden kaynaklı dedi ve yavaş yavaş nidicardı azaltacağım zaten bu kadar erken haftada kullansan da bir işe yaramaz dedi. Bu kadın profesör. Gerçekten maalesef 1 doktora değil 2-3 doktora görünmeden hareket etmemek gerekiyormuş onu anladım.